Publicerat 2012-04-11 13:03:27 i om mig själv,

nu är jag hemma efter 2 super veckor!

Nu är jag hemma från 2 veckor med sol&bad. har haft det super bra och skönt. Hoppas ni också har haft det super bra här hemma i sverige. Hoppas även att ni har hittat dom nyaste nyheterna om killarna nån annanstans dom här veckorna. Men nu är jag tillbaka och är redo att uppdatera som aldrig förr, haha ;). Men nu en fråga till er!, Vad har killarna gjort dom här 2 veckorna?, har inte varit så jätte uppdaterad men jag vet att dom är i australien just nu och att dom har varit med på kids choice award. Såg faktiskt det i thailand, för det gick på tv:n där, lite coolt va? :D  och en till fråga: tycker ni att jag ska lägga upp sånt som hände dom sista dagarna i mars?, eller ska jag skita i det och fortsätta uppdatera vad dom gör nu? :)
kram!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jadu.. Va ska man börja?

Det har varit största dramat på twitter mellan Uk/Ireland directioners och US directioners.. Vem som äger pojkarna och ja guuu vet om vad.

Killarna förlorade sina accenter och dom har inte varit sig själva. dom åkte till Australien och ja vad kan man säga om det?

Louis och Zayn ignonerade management, gick på nattklubb, sprang vilse i Sydney och blev nästan påkörda av en bil, dom kunde inte ta en taxi för dom förståd sig inte på valutan, och Paul fick springa efter dom. Idioter men vi älskar dom ändå.. Bradford Bad Boy och the Swagamastah from Doncasta is back ;)

Sen är Australiens paparazzis Directioners nya bästa vänner!

Killarna är sig själva och Alla älskar Australien för att killarna får koppla av och vara pojkar :)

Det är vad jag har orkat bry mig om när dom varit i America ^^

2012-04-11 @ 15:18:46
URL: http://theonedirectionnovells.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska fortsätta skriva om de killarna gör nu, eftersom det som har hänt har hänt och det har man redan fått reda på från en annan källa!uppdatera mycket!!!!,

2012-04-11 @ 18:22:36



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0