Publicerat 2012-04-16 17:46:00 i om mig själv,

Svar på frågestunden!

Felicia
Hur länge har du varit en directioner?
När hörde du killarna sjunga för första gången?
Hur gammal är du?
Vart bor du?
Kram!
Johanna
vilken är din favorit bromance?
själv tkr jag niam,fast alla är så söta så rätt svårt.
favorit 1d sång?
har du träffat dom nån gång?
vilket fan är du den som hoppar&skriker eller lugn?
har du gråtit nån gång över nåt med dom att göra isåf vad?
har du kommit på dig själv att sitta o le som ett fån över dom?
hänt mig många gånger...
kramis:)
Wendela
Var hittar du alla underbara bilder??
:)
Anonym
Vem tycker du sjunger bäst? Motivera ditt svar! ^^ Även vem av dem du gillar mest om du måste svara ;)
Sara
Hur gillar killarna att tjejer ska vara?
Vad gillar dom att tjejer ska ha för klädstil?
Hur gillar dom att personligheten ska vara?
Victoria
Hej!
1 hur gammal är du?
2 Vad heter du?
3 Kan du lägga ut en bild på dig?
4 vilken kille i bandet är din favorit?
5 vet du hur gamla Danielle och Eleanor är?
Hehe ja du behöver inte svara på fråga 1-3 om du inte vill :D
Anonym
hej!
vet du när One direction kommer till sverige? :)
Jennifer
vart har du fått den där texten som är skriven med ''frågestund'' ? ;)<3
Emelie
Vet du om dem ska komma till Sverige typ nästa år? Läste någonstans att dem skulle ha en europa turné men har inte sett något mera om det och undrar om det verkligen är sant. För det verkar som det mest var U.S.A och Australien? :S Hört något?
Felicia
Hur länge har du varit en directioner? Sen i november 2011, inte så jätte länge.
När hörde du killarna sjunga för första gången? Har för mig det var i början på augusti.
Hur gammal är du? Jag är 14 år, fyller 15 i år.
Vart bor du? Jag bor utanför Örebro.
Kram!
Johanna
vilken är din favorit bromance? Måste nog säga Larry!
själv tkr jag niam,fast alla är så söta så rätt svårt.
favorit 1d sång? Stand up och More than this!
har du träffat dom nån gång? Oturligt nog så har jag inte det..
vilket fan är du den som hoppar&skriker eller lugn? Har ju aldrig träffat dom, men jag antar att jag är det lugna fanet, för är väldigt nervös.
har du gråtit nån gång över nåt med dom att göra isåf vad? Ja, när Harry gråt i dokumentären.
har du kommit på dig själv att sitta o le som ett fån över dom? Haha, ja!
hänt mig många gånger...
kramis:)
Wendela
Var hittar du alla underbara bilder?? Jag hittar dom oftast på tumblr, men även på fb :)
:)
Anonym
Vem tycker du sjunger bäst? Motivera ditt svar! ^^ Svår fråga, men jag tror nog Niall, för att när han väl sjunger solo(som han inte gör super ofta) låter det super bra, och man verkligen länktar när han sjunger solo, för han gör ju inte det jätte ofta, och då låter det jätte fint,rent och bra!
Även vem av dem du gillar mest om du måste svara ;) Jag gillar ju såklart alla super mycket, men Harry står mig lite närmare hjärtat.
Sara
Hur gillar killarna att tjejer ska vara? Att man ska vara sig själv, inte fööör mycket smink. Gärna lite små "kurvig" eller vad man säger. Och såklart att man ska vara snäll och så :)
Vad gillar dom att tjejer ska ha för klädstil? Oj du, det har jag ingen anning om!, dom har aldrig gått ut med hur dom tycker tjejer ska klä sig.
Hur gillar dom att personligheten ska vara? Som jag skrev på första: Att man ska vara sig själv! skratta,snäll  osv!
Victoria
Hej!
1 hur gammal är du? Jag är 14 år!
2 Vad heter du? Jag heter Agnes :)
3 Kan du lägga ut en bild på dig? Javisst!
4 vilken kille i bandet är din favorit? Harry!
5 vet du hur gamla Danielle och Eleanor är? Danielle är 23 och Eleanor är 19 om jag inte minns helt fel!
Hehe ja du behöver inte svara på fråga 1-3 om du inte vill :D
Anonym
hej!
vet du när One direction kommer till sverige? :) Tyvärr inte :/, kommer säga till så fort jag vet, lovar!
Jennifer
vart har du fått den där texten som är skriven med ''frågestund'' ? ;)<3 Har laddat ner den textstilen från dafont.com :)

amandaaa
hejsan :)
1. vem är paul?? Paul är deras "barnvakt", alltså deras säkerthets vakt kan man säga :)
2. skulle nån av killarna kunna dejta någon yngre isf vilken ålder skulle var yngst? För ett tag sen så sa några va killarna att den yngsta dom kunde dejta var 16, men nu har jag ingen anning!
3. gillar du Austin Mahone?? Mja, gillar honom gör jag väl, men inte jätte mycket :)
4. bor du i skåne?? Nej, det gör jag inte.
5. skulle du vilja kika in på min blogg och kanske göra länknyte???<333 Kart jag kan göra, men gör isf bara länkbyten i menyn, alltså inte i ett inlägg :)
kramisar
Den här frågan var i ett annat inlägg, men har inte hunnit svarat på den heller, så tar med den nu i frågestunden!
Emelie
Vet du om dem ska komma till Sverige typ nästa år? Läste någonstans att dem skulle ha en europa turné men har inte sett något mera om det och undrar om det verkligen är sant. För det verkar som det mest var U.S.A och Australien? :S Hört något? Jag vet inte säkert, men dom har ju själva sagt att dom kommer komma hit, och sverige finns med på deras världs turné. Tror dom kommer komma ut med mer Info om det lite senare. Tror inte dom har bestämt själva än när dom kommer hit :)

tack för alla frågor, och hoppas ni är nöjda över svaren! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Följdfråga: När ska deras världsturne vara då? Det var typ den jag menade? :P

2012-04-16 @ 22:11:09



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0