Publicerat 2012-02-06 21:19:25 i annat skoj,

Mer info om nrj tävlingen!

Regler och annat viktigt som NRJ sagt om tävlingen!

F: Jag har anmält mig till tävlingen på nrj.se men får inget bekräftelse att det blivit ivägskickat. Är jag ändå med i tävlingen?
S: Ja. Vi får din anmälan och du är med i tävlingen.

F: Hur många gånger får man tävla?
S: Man får bara skicka in 1 anmälan/person.

F: Vilken tid drar ni namnen?
S: Varje morgon hos NRJ Morgon med Knappen & Hakim. K&H meddelar även när nästa namn läses upp i radion.

F: Jag har svarat på en fråga på nrj.se men nu ska man skriva en motivering. Är jag fortfarande med och tävla?
S: Ja. Det spelar ingen roll om du svarat på en fråga eller en motivering du har samma chans att vinna ändå.

F: Är det någon åldergräns?
S: Nej. Det är ingen åldersgräns.

F: Ropar ni bara ut lyssnare som bor i Stockholm, Göteborg och Malmö?
S: Nej. Vi väljer lyssnare från hela landet.

F: Ringer ni upp dagen innan?
S: Vi kontaktar innan vi drar ut namnen i radion.

F: Läser ni alla motiveringar?
S: Ja. Vi läser alla, långa som korta.

F: Hur vet ni att det är rätt person som ringer?
S: Med infon du har skickat in med din anmälan så kan vi säkerställa att det är rätt person som ringer.

F: Vilket telefonnummer ska jag ringa om jag hör mitt namn i radion?
S: 0200-21 51 51

F: Om ni ringt mig och jag inte svarat har jag sumpat min chans då?
S: Ja

F: Hur länge pågår tävlingen och när är sista dagen man kan anmäla sig?
S: Tävlingen pågår hela veckan (v.6) och sista anmälningsdagen är fredag den 10 februari.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag är med där :D men så man måste inte lyssna på radion där utan dom kontaktar oss innan eller va? :s

2012-02-06 @ 21:43:01
URL: http://theonedirectionnovells.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0