Publicerat 2012-02-08 22:12:42 i om mig själv,

tråk inläääägg.

förlåtförlåtförlåt, glömde att säga att jag är bortrest idag och imorron, hehe. eller bortrest och bortrest är jag ju inte direkt. är nämligen på prao på loka brunn, och då sover jag kvar här idag tills imorron. tog med mig datorn, men jag slutade vid 8 och sen badade jag och åt efter det. så var inte uppe på rummet förrens haöv 10. så passar på att skriva nu varför jag inte uppdaterat idag innan jag ska sova!, så ni vet så blir det inge vidare uppdatering imororn heller!, för när jag kommer hem imorron så åker jag på match på direkten!, men ska försöka sänga in nåra uppdateringar från mobilen imorron! :) och nu till något helt annat så har jag haft problem med statestiken igår och idag!, stog att jag bara hade haft 6 besökare igår och 1 idag.., men jag vet ju själv att det inte stämde så maila blogg.se, och nu så visas statestiken igen, hahahah!, hade råkat raddera en sak från kodmallen, därför funkade inte statestiken xd
men hoppas ni har haft en bra dag idag iaf! :D

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0