Publicerat 2012-01-13 21:43:16 i annat skoj,

En bild blogg typ! :D

Wohooo, nu har jag startat en One Direction blogg. Kommer inte skriva så mycket fakta här, för att det finns redan så många bättre bloggar som gör det och att jag inte har den tiden! Men i denna blogg kommer det uppdateras med massvis med bilder och gifer! :D Kommer nog bli super bra det här, haha :p Har även precis designat bloggen lite lätt. men man får inte direkt en wow känsla när man ser den, men ska göra en bättre snart!, gjorde bara en snabbis just nu därför är headern lite suddig... men jag hoppas att ni kommer gilla den här bloggen! och mer info om mig själv får ni snart också :)
många pussar och kramar från mig!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0