Publicerat 2012-01-15 18:05:55 i om mig själv,

vem är jag?

jo, det tänkte jag berätta för er! :D, jag heter nämligen agnes andersson, och driver bloggen http://anderssonnn.blogg.se!, men ville ha en blogg där jag kunde vissa hur mycker jag älskar one direction. för ville inte heller att min vanliga blogg skulle bli överfull med bilder på dom varje dag, hehe. Men iaf, så är jag 14 år gammal, fyller 15 år i septmber, så jag är alltså en 97:a!, jag bor lite utanför örebro på landet med min familj, mamma,pappa&lillasyster. Jag spelar både fotboll&innebandy. innebandy på vintern och fotboll på sommaren, haha! Har spelat innebandy snart 8 år och fotboll snart 7 år! :) Älskar även att fota, och är ägare av en olympus e-450. Och så älskar jag såklart One Direction!!
om ni vill veta någe mer om mig så äre bara att fråga!, eller så kan ni trycka hääär!
en bild på mig från i veckan!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0