Publicerat 2012-03-14 16:59:16 i annat skoj,

directioner day,

idag är det ju directioner dagen!, tror ingen har missat det, men om du hade gjort det så är det ju inte försent än!, jag vet inte riktigt vad dagen gick ut på förutom att man skulle måla evighets symbolen+directioner på handleden, och såklart att bevisa att man är en directioner och kommer stötta killarna genom allt :D men iaf, vart det någon mer än jag som ritade symbolen på handleden?, isf så skulle det vara jätte kul om ni mailade bild på det eller skickade en länk till där jag kan hitta din bild. så kan jag lägga upp alla i ett ända stort inlägg, såklart så får alla varsin länk som skickar in bild!, hur awesome är inte det? :D
min mail: [email protected]

min handled, inte så jätte snyggt ritat, men skit samma :D

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0