Publicerat 2012-03-24 22:57:09 i om mig själv,

Sista "riktiga" inlägget, LÄÄÄÄÄÄS!

Imorgon är dagen då jag åker utomlands, är borta ända tills den 11 april. Har ju frågat förut hur ni tyckte jag skulle göra med bloggen. Och beslutade mig för att göra tidsinställda inlägg varje dag. Tror inte jag kommer ha tillgång så jag kan blogga från thailand. Har bara med mig iPaden, och den är ju inte den bästa att blogga ifrån,fixa ihop bilder och leta information ifrån. Så räkna inte med att jag kommer blogga därifrån. MEN jag har gjort 3-4 tidsinställda varja dag. Dagensbild,fakta/roligheter,videos från x-factor och vissa dagar även gifer. Jag hoppas verkligen inte jag tappar läsare för att jag är borta lite över 2 veckor. Iaf, så kan ni följa mig medans jag är där på min twitter eller instagram, twitter:aagnes3, instagram:nosrednaa.
Vi hörs om 16 dagar alla superduper mega söta läsare♥

vad tycker ni om den tillfälliga headern? ;), om du inte kan se den klicka på f5!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag är kvar :D

Snyyygg snygg header :D xx

2012-03-25 @ 00:17:17
URL: http://theonedirectionnovells.blogg.se/
Postat av: Wendela

Jättefin header!!

Älskar din blogg, perfekt!

2012-03-29 @ 21:33:00
URL: http://youdontknowyourbeatiful.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0