Publicerat 2012-03-10 12:16:17 i frågor,

Var det nån som fick biljetter?

idag så släpptes det ju mer biljetter till england/irland turnen som killarna kommer ha 2013! dom släpptes klockan 10.00, på svensk tid. Själv så försökte jag inte äns få några, för jag väntar tills dom kommer till sverige. blir mycket billigare då, för då behöver man inte flygplatser,hotel m.m. Och så skulle jag nog inte få åka till england själv med kompisar.. Men fick någon av er biljetter? :D
isf stort grattis till er!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gör samma som dig, väntar tills dom kommer till sverige och då ska jag göra allt för att ge dom en kram och säga tack för att dom hjälpt mig igenom alla mina jobbiga stunder :) xx

2012-03-10 @ 12:49:17
URL: http://theonedirectionnovells.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag fick biljetter:D yeah buddie!!:D

2012-03-10 @ 18:59:44
URL: http://Idadalbark.devote.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0