Publicerat 2012-03-15 22:36:15 i twitter/facebook

harry's syster twittrar/nickeloden.

det var inte bara ett rykte att killarna kommer ha en tv-serie på nickelodeon. eller man vet ju inte säkert, för killarna har själv inte twittrat nånting om det. men både harry's syster gemma och nickelodeon har gjort det. själv tycker jag att det både är roligt och tråkigt. det kommer bli roligt att se serien när den kommer ut men tråkigt att massa små barn kommer bli intresserade av dom osv..
vad tycker ni om saken roligt/tråkigt? :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag kommer inte se den! Tänk dubbningen dom kommer göra.. Nä usch.. Att få en egen TV-Serie har varit slutet på alla andra band.. Och jag tänker då se killarna som sångare och mina hjältar inget mer! För gör dom en egen serie blir det så fake och dom blir tvingade till att flytta till Amerika :/

2012-03-16 @ 00:18:58
URL: http://theonedirectionnovells.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0