Publicerat 2012-03-04 14:45:02 i om mig själv,

viktigt,viktigt,viktigt!

om 3 veckor så sitter jag på planet till thailand!!, sjukt att det inte är alls lång tid kvar. iaf, så vet jag inte hur det blir med uppdetringen då, har ingenaning om ifall vi har med dator eller inte. och isf så kommer jag ju knappt sitta vid den. och då slog det mig hur kommer jag göra då med bloggen? låta den så still i 2 veckor,hitta en gästbloggare,göra tidsinställda eller blogga nån gång då och då. och då tänkte jag, gästbloggare vore ju det bästa!, för då får ni ju veta alla nya nyheter om killarna på direkten och inte sen när jag kommer. men sen kom jag på att jag har samma inlogg till den här bloggen som jag har till min personliga..., så kan ju inte ge ut inloggs uppgifterna till nån får då kommer den person/personerna åt min andra blogg med. fast då tänkte jag, om jag gör ett nytt inlogg, och flyttar över bloggen dit?, fast alla gamla inläggen kommer nog inte flyttas över, för vet inte hur jag gör, och då måste jag ju ha ett nytt namn till bloggen.., och kommer nog även tappa läsare..
såå, vad tycker ni?
göra en "ny" blogg och ta in gästbloggare,göra tidsinställda fast då blire ju inga nyhter om dom,uppdatera när jag kan eller låta bloggen så stilla?

webvoter-omröstning
vad ska jag göra?

1. Göra en ny blogg, och ta in gästbloggare?
2. Göra tidinställda, fast då blir det inte dom se
3. Låta bloggen stå still i 2 veckor?
4. Uppdater när jag kan?, om jag kan.

Se resultat

Kommentarer
Postat av: Anonym

neeej! snälla ta in nån gästbloggare! hatar tidsinställda, för då får man inte alla nyheter i tid! snälla fixa några gästbloggare, skulle vara bäst! Btw, LOVE UR BLOG!<3

2012-03-05 @ 18:05:48



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0